Post by malmgrovilhanre on Feb 6, 2022 23:04:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ DRAGON VILLAGE -city sim mania ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DRAGON VILLAGE -city sim mania IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset gull ▞▞▞
▞▞▞ DRAGON VILLAGE -city sim mania 2022 version ▞▞▞
Veldig fint spill ... eneste problemet er at spillet bare lar deg kjempe opp til Lv 149 og etter det vil spillet kaste deg ut ... Jeg tror grunnen til dette er å tvinge spilleren til å gå VIP og det betyr å kjøp minst 30 edelstener for å kvalifisere for VIP Lv 1.....Eneste grunnen til mine 4 stjerner!!!Og så bare 1 ting til....Kan utvikleren/e svare på noen om ikke alle lojale spillere.. ..Og seriøst vurdere noen av forslagene som å invitere venner og dele eller bytte med dragon's ext....Vennligst
Klage Jeg kan ikke slå en av tidene kamper, fordi det er vanskelig, men spillet er det beste
Det er fint, men for mange annonser og for haltende, og når gullmyntene mine når 1 milliard blir de negative, og etter det kunne jeg ikke kjøpe noe fra butikken, bønn om å fikse det, jeg elsker dette spillet
Flott nostalgispill, bring tilbake Solstice og Pumpkin Dragon. De er sunne! Takk!❤
drago fliiage-c...
Jeg har brukt dette spillet i 2. til 5. dette er et fint spill jeg liker det. Men denne er så treg
Super
Dette spillet er veldig dårlig Når jeg åpner denne appen og spiller, og etter 8,9 minutter krasjer den bare av seg selv. Hvis du ser denne hastigheten, må produsentene av dette spillet fikse dette :-( Av Dan Big nese guy
DRAGON VILLAGE -city sim mania سیمولیشن bqk
bra, men jeg fikk ikke kulldragen min fra tounament
Dette er et veldig bra offlne-spill. Turneringene og kampene er så bra. Hvis du har dårlige drager, men du kan spille turneringer og få fantastiske drager.som krig, måne, hvit. Så dette er veldig bra og fantastisk offline spill.
Det er ikke verdt å redusere det, det har annonser 24/7. DET ER DET LAMEISTISKE SPILLET I DRAGESPILLENS HISTORIE!
Dust Settle 3D - Galaxy Attack Árkádjátékok rbz
Jeg liker dette spillet, men en plobrem er 50 edelstener for å utvikle en drage
hvis det var færre annonser, vil jeg gi det 5 stjerner
Jeg elsker dette spillet ! Men det eneste er at når du avler to drager og får en episk, kan du ikke få habitatet fordi det kostet mange mynter .og når de alle er fulle kan jeg ikke skaffe flere drager .vær så snill og lag det litt billigere fordi jeg måtte slette spillet på grunn av det .men heller enn det elsker jeg det!❤️ Og jeg fant også en juksekode hvis du vil vite det: gå og trykk på tre ting samtidig, så kan du få tre nøkler i stedet for ser en annonse én etter én. Fem stjerner !!❤️❤️
Spillet er flott, men jeg blir stadig kastet ut av spillet, og det betyr at jeg må laste det på nytt, pluss at det meste av tiden er akkurat når jeg er i ferd med å gå inn i kampmodus. Jeg håper du kan fikse problemet slik at folk som ønsker å prøve dette spillet på grunn av alle de gode tingene som folk som spiller dette spillet har sagt når de kommenterte opplevelsen deres når de spiller.
Dette spillet inneholder mye glede, jeg liker det veldig godt, men kraften til drager er ikke mye enn det ser ut, men det er veldig lite plass, jeg kan ikke administrere dragene mine, og det har heller ikke flerspillerspill, så vær så snill å fikse denne feilen, men spillet er mye nive det er derfor jeg gir den 5 stjerner
For mye laggy og full av insekter
i dette spillet liker jeg ikke å bruke edelstener til å utvikle drager og kjøpe drager ved siden av dette, det er et morsomt spill offline
ser ut som et veldig bra spill, men det krever virkelig at du bruker penger fra begynnelsen av spillet, for en sløsing med tid
Dette spillet hjelper meg å komme meg ut av stresset mitt, men problemet er at jeg ikke kan installere denne appen akkurat nå, forrige gang jeg installerte denne appen var så bra, men nå fikk jeg ikke ut av det jeg hadde forventet, vennligst hjelp meg for dette takk...
Det er morsomt og interaktivt, men har mange tillegg
timeren er for lang
Vilde Neteland Norevik
Det var et superspill
bra spill, men det er ikke nok edelstener i daglig bonus
S.p sritam panigrahi
Dette spillet har en vakker grafikk. Og liten drage er veldig søt
Hvorfor edelstener? Det er så vanskelig å få tak i dem. Tror du at vi er gale etter å se annonser
Dette er ikke interessant spill.
Hei, jeg har problemer med å prøve å gi nytt navn til dragene, så kan du oppdatere det slik at jeg kan endre det fordi jeg ikke vil at dragene mine skal ha samme navn, jeg vil at de skal ha forskjellige navn, så kan du sørge for å legge til der du kan endre navnet og også jeg leste hva spillet handler om og det sa noe om tilpassede navn og det er ingen måte å endre navn
Jeg elsker spillet, men det er feil pilen som peker til beskjæring vil ikke forsvinne og plassere ting den ikke er x eller sjekk, vennligst fiks det
Spillet er veldig fint, men k
det er ok, men jeg liker det. Men bare 1 ting er det at når jeg berører den andre dragen, treffer dragen min bare angrep
åååå
Da spillet er morsomt jeg elsker spillet
Jeg vurderer dette femstjerners becoz, jeg elsker dette spillet, det er veldig vanedannende, og jeg foreslår at du setter ut flere bygninger på markedet og flere drager.
veldig fint spill
hei dragon village for nå skal jeg gi dere alle en 1-stjerners anmeldelse hvorfor? fordi jeg vil ha den gamle dragelandsbyen ikke denne denne nye dragelandsbyen er som ledige helter, vær så snill, gå tilbake til den gamle dragelandsbyen hvor du bruker sopp til å angripe, kom tilbake til den jeg håper du kan lese dette og når du kommer tilbake til din strålende tilstand vil rangere det 5 stjerners ty
Den var bra
Jeg liker det veldig mye. Jeg liker dragene der habitater og jeg liker der lander. Så du må spille dette spillet, det er awsome Awsome awsome
Nedlastingen din er treg
Dette er ganske fint, jeg kan kjøpe isberg favorittdragen min og min favoritt er også kjempeis
Dette er bra, men det tar litt tid å utvikle landsbyen
Det er så veldig gøy, men jeg ga bare 4 stjerner fordi det er veldig vanskelig å lage edelstener, vær så snill å gjøre det enkelt hvis du svarer jeg vil gi deg fem stjerner og reduser mengden perle som trengs for å utvikle drager eller kjøpe drager, vær så snill, jeg elsker denne appen så svar og svar meg hvorfor til og med pengene mine er på K hvorfor de synker takk 😘
Dette er et flott spill, dragene er også veldig kule, men det er noen feil, vær så snill å fikse det
dette spillet er så kjedelig, det trenger alltid edelstener for å utvikle seg, men det ga deg en liten mengde
kjære herre, jeg har besøkt dette forumet siden starten og dagen før jeg startet var det det samme som en jente jeg var litt nervøs og det føltes veldig kaldt for kroppen og hjertet mitt, og jeg var så glad og spent på den nye babyen jeg hadde en flott dag for å se legen som jeg trodde jeg ville ha gjort, og det måtte gjøre alt i mitt eget sinn jeg var fornøyd med
dette spillet er så takknemlig
DRAGON VILLAGE -city sim mania Симулационни uty
Etter oppdateringen var det ille å få en baby til å utvikle seg, du trenger 50 perler🤯😵